הקופה הרושמת הממוחשבת בעידן החדש

כיום אנו נמצאים בעידן חדש של קופות ממוחשבות
כמעט כל אחד מאיתנו מחובר לרשת חברתית אחת או יותר. כאשר אנו מבצעים חיפוש באינטרנט גוגל יכולה לזהות את תחומי העניין שלנו. המסחר באינטרנט עולה וגובר, ורבים מאיתנו רוכשים מוצרים שונים דרך האינטרנט.
גם שאנו מנווטים דרך ה WAZE הכל נרשם.
 
תחום חדש זה של איסוף אינפורמציה על ההרגלים של לקוחות החנות הולך ותופס תאוצה.
 
אם אתם בעלי החנות יפתחו בפניכם אופציות נוספות.
 
תארו לעצמכם שבעתיד למשל לקוח שיכנס לחנות בגדים. הקופה הרושמת הממוחשבת תזהה את הכניסה שלו לחנות. היא תדע את שמו, עיסוקו ומצבו האישי.
 
המוכרת תקבל דרך הקופה הממוחשבת נתונים לאפליקציה מובנית בסמארטפון שלה עליו והרגלי הצריכה שלו. 
 
למשל אם הקניות שלו שמרניות היא תפנה אותו לאזורים של הביגוד היותר קלאסי.
 
אם הוא יוגדר כאדם עם אישיות נועזת (ה WAZE דווח על כך שאותו לקוח נוהג מהר, וחותך בין מסלולים) המוכרנית  תפנה את הלקוח לבגדים לא שיגרתיים עם צבעים יותר עזים.
 
אם הלקוח יוגדר כאוהב גאגטים וחדשנות היא תפנה אותו למילה האחרונה בביגוד.
 
כאשר הלקוח יתקרב לאזור המיועד, הקופה הרושמת הממוחשבת לפי מיקומו בחנות תגרום לתאורה שתאיר יותר חזק, ואולי תאיר מדפים מסוימים כדי שיבלטו יותר  לעייניו.
 
גם מסכי הפרסומות יציגו פרסומות שיותאמו  אישית, לכל זה הקופה הממוחשבת תהייה אחראית.
 
מה שמאמר זה בא לבשר הוא.
 
הקופה הממוחשבת תיתן לבעלי העסקים מה שהיא עשתה תמיד בעבר.
 
שליפת המוצרים ומחירם, כמויות המכירה, קבלת אמצעי התשלום, ניהול המלאי ומועדוני הלקוחות.הקופה הרושמת הממוחשבת בעידן החדש
 
אבל היא תעשה יותר, יותר מותאם אישית.
 
למשל הקופה הממוחשבת תהייה אחראית למוזיקה שנשמעת בחנות, לפי הרכב קהל הלקוחות היא תבחר את השירים שיושמעו ואת עוצמת השמעת המוזיקה.
 
ישנם עוד יתרונות שהקופה הממוחשבת תוכל לאפשר.
 
מוכרת חדשה שלא מכירה את הלקוחות הקבועים תוכל לדעת את קבוצות הפריטים שהלקוחות הקבועים בדרך כלל קונים, היא תוכל לדעת את סטאטוס הנאמנות של הלקוחות, את תדירות הקניה ואם הלקוח קונה יותר מפריט אחד בקנייה, האם את המוצרים הזולים או היקרים.
 
בעידן החדש של הקופות הממוחשבות ניתן יהיה לקבל את האינפורמציה החשובה הזאת לא בסוף תהליך הקניה כאשר הלקוח מבצע את התשלום בקופות הממוחשבות כפי שהיה עד היום אלא לפני.
 
הקופה הממוחשבת גם תוכל להתחבר למצלמות בחנות לתייג את הלקוחות, לראות את ולנתח את אזורי החנות, לנתח את השוטטות של הלקוחות בחנות לפי מגדר. לנתח את כמות המוכרנים הדרושה לשעות בה החנות פעילה. את הרכב הלקוחות לפי שעות. למשל אנשים מבוגרים מעל 50 קונים בעקר בשעות הבוקר. כל זאת יכולה הקופה הממוחשבת לעשות עבורכם.
 
הקופה הממוחשבת תאפשר לבעלי החנות להגיע להחלטות יותר מושכלות, למשל איזה מוכרן לשים בשעות הבוקר מי עדיף או כמה.
 
הקופה הממוחשבת תאפשר לבעל החנות לדעת איזו איזורים בחנות יש לחזק. או להקטין. או לשנות את סוגי המוצרים.
 
מהו באמת קהל היעד שבאמת נכנס לחנות, לא רק אלו שמבצעים קניה, וגם נתון מאד חשוב, את יחס ההמרה בין כמות הנכנסים והקניה בפועל.
 
זהו רק  קצה המזלג של מה שיהיה אפשר לעשות על מנת להגדיל את מכירות החנות, כל זאת יתאפשר בזכות הקופה הממוחשבת.