Apple Watch

קופה לסופרמרקט

כל מי שמגיע לסופר מרקט מדי פעם בפעם, עובר בסופו של דבר באחת מן הקופות המוצבות במקום על מנת לשלם על המוצרים שקנה. קשה מאוד להתעלם מההתקדמות הגדולה שחלה בתחום של קופות התשלום ברשתות השיווק במהלך השנים האחרונות, וקצב ההתקדמות הזאת יכול להצביע רק על דבר אחד והוא: שימוש בקופה הוא כלי עסקי חשוב שרשתות השיווק מנסות לנצל עד תום.

היכולת של בעל העסק לעקוב אחר המלאי שלו, וזה אומר לא רק לדעת מה חסר במלאי ומה יש יותר מדי, אלא גם מה נמכר, באיזו כמות, באיזה הקשר, בתוך איזה סל קניות, באיזו כמות עבור קניה וכדומה, היא יכולת שיכולה להוביל לשיפור משמעותי של התוצאות העסקיות של העסק.

יעילות – היא שם המשחק

כבעל עסק כמו סופרמרקט מעבר לניהול תור מהיר או הדפסת קבלות ללקוחות, תפקידה של הקופה היא לסייע לך להשתלט על כלל המוצרים. בחנויות מכולת או סופרמרקטים יש עשרות אלפי מוצרים כמו פירות וירקות, בשרים, לחמים, שימורים ועוד ועוד. מעקב אחרי המכירות והמלאי יאפשרו לך לנהל את הסופר ביתר יעילות.

זה לא שאותן קופות רושמות יודעות לעשות קסמים, או שהן יודעות לעשות את העבודה במקום בעל העסק, אלא שאותן קופות הם כלים חשובים שבעל העסק יכול וצריך להשתמש בהם על מנת לקדם את הפעילות העסקית שלו. על כן, כשאומרים שאותן קופות מובילות לשיפור התוצאות העסקיות, אין הכוונה שכל מי שיכניס אותן לעסק שלו יהיה מצליח יותר, אלא שכל מי שיכניס אותן, ישתמש בהן עד תום, ינצל את המידע שהן יודעות לייצר, יוכל להגדיר מהלכים עסקיים מצליחים שיובילו לשיפור התוצאות העסקיות.

קופה לעסקים מתקדמים

השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא האם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, ומה אתם מוכנים לעשות לטובת העניין. ייתכן שטוב לכם איך שאתם, וייתכן שאתם מרגישים שלא מיציתם את הפוטנציאל העסקי שלכם. בכל מקרה, קופות ממוחשבות יכולות לסייע לכם בצורה שאתם אולי לא יכולים לתאר כרגע, והן יכולות לעשות את זה בקלות רבה.

מידע עסקי הוא תעשייה שלמה שמגלגלת מיליארדי דולרים ברחבי העולם בכל שנה. ברמת העסק הקטן, כל המידע העסקי שאתם זקוקים לו נמצא בתוך הקופה הרושמת שלכם, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוף את המידע הזה, לנתח אותו, להבין מה הוא אומר, ולבנות מהלכים עסקיים ושיווקיים בהתאם לכך.

באמצעות קופה לסופרמרקט של אומגה בהחלט תוכל לקצץ עלויות ולהגדיל את הרווחים. הקופה מתאימה מינימרקט או מכולת שצריכים רק קופה אחת או שניים או סדרת קופות לסניף שהוא חלק מרשת.

התכונות החשובות לקופה עבור סופרמרקט הן:

תכנון מלאי: ניהול מלאי יעיל מסייע לתת שירות טוב ללקוח ומונע חוסרים. במודל הקופה קיימת תכונה המציגה לך את יתרת המלאי בזמן אמת.

ניהול הזמנות: תוכלו להכין ולשלוח הזמנות לספקים באמצעות מודל המלאי

קבלת סחורה: תוכלו לנהל באופן יעיל את המלאי הנכנס, לשייך לפי ספק, סוגי מחירונים ועוד

דוחות: דוחות הן כלי המאפשר לקבל החלטות חשובות שיכולות להפוך כל עסק, לעסק משגשג. באמצעות הדוחות ניתן לתכנן ולהעריך הוצאות ולתכנן את שנת הפעילות הבאה שלך. תוכלו להבין היכן הרווח הוא קטן מדי, אילו מוצרים בעלי הרווח הגבוה ביותר, מי המוצרים שלא נמכרים כלל, להשוות בין מחירי ספקים ועוד. כל אלו נתונים חשובים לכל עסק ובפרט לסופרים להם יש הוצאות רבות.

אפשרויות תשלום: ככל שאנו מתקדמים טכנולוגיות, נפתחות אפשרויות תשלום חדשות. באמצעות הקופה של אומגה תוכלו לאפשר ללקוחות אפשרויות תשלום מתקדמות.

מוצרים שקילים: הקופה של אומגה יודעת להתחבר למשקל ולבצע מכירה של כל המוצרים הדורשים שקילה.

סריקת מוצרים: סורק ברקודים הינו פריט הכרחי לצד כל קופה המאפשר סריקה של מוצרים והוספתם לסל. כגיבוי ניתן לחבר מקלדת ועכבר לקופה.

Call Now Button דילוג לתוכן