קופה רושמת ומועדון לקוחות – המדריך השלם

ברוב הרשתות הגדולות יש מועדוני לקוחות שמטרתם למשוך לקוחות לחזור אל חנויות הרשת שוב ושוב, ובתמורה הם יקבלו מבצעים והנחות שאינם מוצעים ללקוחות שאינם חברי מועדון. קופה רושמת ממוחשבת היא הכרחית לניהול ומעקב אחרי חברי המועדון מכיוון שהיא מבצעת מכלול של פעולות. להלן כל מה שצריך לדעת על מועדוני לקוחות ואופן ניהולם.

צירוף לקוחות למועדון

הרשתות הגדולות מעסיקות אנשי מכירות שכל תפקידם הוא לשווק ולמכור חברות במועדון הלקוחות. החברות במועדון הלקוחות מעניקה ללקוח מחירים מיוחדים, מבצעים ומתנות שלקוחות שאינם חברי מועדון לא יכולים ליהנות מהם והטבות נוספות בהתאם למסלול הנבחר.

יש כרטיס מועדון?

הרשתות הגדולות עובדות בשיתוף עם חברות אשראי וכרטיס המועדון שלהן הוא כרטיס אשראי לכל דבר. זהו בעצם מועדון בתוך מועדון, כאשר ללקוחות בעלי כרטיס אשראי יש מבצעים שאינם מוצעים אפילו לחברי מועדון ללא כרטיס אשראי, בעיקר ברשתות הקמעונאיות הגדולות. כרטיס חבר שאינו כרטיס אשראי מהווה אמצעי לזיהוי הלקוח כחבר מועדון.

תפקיד הקופה בניהול מועדון לקוחות

חברי מועדון ללא כרטיס אשראי נוטים לשכוח את כרטיס החבר שלהם ואף לאבד אותו, ולכן קופה רושמת ממוחשבת היא הכרחית על מנת לזהות אותם. צריך להזין לקופה את פרטי הלקוח ולזהות אותו על פי תעודת הזהות או כל פרט אחר על מנת שיוכל לממש את המבצעים המגיעים לו. רוצים לדעת עוד? צרו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

מעקב אחרי פעילות המועדון וקשר עם הלקוחות

מי שמנהל את מועדון הלקוחות שלו באמצעות קופה רושמת יכול לשלוח אי מייל והודעות SMS ללקוחות דרך המערכת של הקופה וליידע את הלקוחות על מבצעים חדשים, וכן להציע מבצעים ייחודיים ללקוח שלא הגיע כבר הרבה זמן, כל אחד על פי שיטות השיווק שלו.

חשוב לזכור כי קופה רושמת היא הרבה יותר מכלי לניהול מועדון לקוחות, אלא עוזרת בכל תחומי העסק. מלבד פעילותה הבסיסית כקופה היא גם מוציאה דו"חות, משמשת כשעון נוכחות ומבצעת הזמנות רכש. להסבר מפורט על כל פעולות הקופה מעבר לתחום מועדון הלקוחות הרימו טלפון או צרו קשר כאן באתר ונשמח לעמוד לרשותכם.