עסקים גדולים יודעים ומכירים בחשיבות של מידע עסקי, והם גם משקיעים לא מעט כסף במידע הזה בכל שנה. מה שלנו נראה כעניין פשוט כאשר אנחנו מעבירים מוצרים בסופר מרקט, הוא בעצם מערכת גדולה ויקרה של קליטה, שמירה ועיבוד מידע. רשתות שיווק יודעות בדיוק מה החשיבות של המידע אודות ההתנהלות העסקית שלהם, ולכן הן משקיעות הון עתק ברכישת והתקנת מערכות ממוחשבות שנקודות הקצה שלהן הן קופות רושמות.
קופה רושמת היא לא רק מחשבון, היא הרבה יותר מזה
הקופה הרושמת היא לא רק מכשיר אלקטרוני שמסייע לכם לחשב את המחיר, אלא שהיא עמדה לקליטת והזנת מידע, ובהמשך לכך, עמדה להפקת דו"חות של נתונים חשובים. תפקידכם מתחיל כאשר הדו"חות האלה מופקים.או אז, עליכם לקרוא את הדו"חות ולייצר הבנות אודות ההתנהלות העסקית שלכם. להבין מי הם הלקוחות שלכם, מה הם קונים, כמה כסף הם משקיעים בקניה ממוצעת, מה הם לא קונים, מה הם היו רוצים לקנות ולא מוצאים אצלכם וכדומה. את כל אלה אתם יכולים להפיק מדו"ח פשוט שלכאורה נראה כמו אוסף של מספרים.
קופות ממוחשבות שהן מודל מתקדם מאוד של קופות רושמות יכולות גם לייצר לכם קישוריות לאינטרנט, ועם זה אתם יכולים לעשות עוד הרבה מאוד דברים כמו התממשקות למשרדי ממשלה, התממשקות לצד ג' ויצירת מוצרים חדשים בעסק שלכם. הטענת טלפונים ניידים, תשלום חשבונות ועוד מגוון רחב של שירותים ומוצרים שתוכלו להציע ללקוחות שלכם על מנת לשפר את התוצאות העסקיות שלכם.