Apple Watch
קופה pos

קופה רושמת לחנות ירקות ומינימרקטים שכונתיים

קופה רושמת לחנות ירקות בימינו, הינה למעשה קופה ממוחשבת בעלת מסך מגע ומאפשרת לנהל את העסק באופן הרבה יותר טוב. בעבר היה נהוג לרכוש קופה רושמת לא ממוחשבת שתפקידה היה רק לתקתק את המחירים לצורך החשבון. אולם כיום ישנה הבנה הולכת וגדלה בקרב בעלי חנות ירקות שעל מנת עסק באופן מקצועי ולהפיק הרבה יותר, קופה רושמת ממוחשבת היא מכשיר חובה שהמעניק שליטה שגם יכול למנוע ולצמצם המון טעויות אנוש בשל הקלדה ידנית. אצל מינימרקטים זהו פריט חובה של ממש לאור ריבוי מוצרים ועמדות קופה.

אחד השימוש הבולטים בקופה רושמת לחנות ירקות מגיע מהעובדה שמחירי הירקות נוטים להשתנות בתדירות גבוהה לאורך השבוע. באמצעות קופה ממוחשבת לחנות ירקות תוכלו להזין את המחירים העדכניים ובכך ימנעו טעויות בקרב העובדים. כך גם תוכלו להזין מבצעים על ירקות ופירות בסוף יום או לקראת סוף שבוע, כאשר על הפתקית הלקוח יוכל לראות את ההנחה לה זכה.

באומגה קופות רושמות ממוחשבת יש מגוון קופות שמתאימות בדיוק לירקניות ומינימרקטים ואנו גם מסייעים לכם בתמיכה ושירות כדי שהקופה תתאים לצרכים שלכם.

בנוסף לקופה תצטרכו מוצרים משלימים:

משקל לקופה רושמת

משקל אלקטרוני

מכשיר חובה למי שבבעלותו חנות מכולת, חנות ירקות או כל בית עסק שמוכר מזון ללא אריזה וסימון כמותי. קופות ממוחשבות בדרך כלל מגיעות עם אפשרות לחיבור משקל אלקטרוני מובנה בתוכה, בדגמים המשווקים לסוגי העסקים שהוזכרו.

מדפסת קבלות תרמית

מדפסת קבלות

צריך להוציא קבלה ללקוח עבור כל עסקה שנעשתה בחנות, וכאן לא משנה באיזה סוג עסק מדובר. מי שהיה אי פעם בסופרמרקט גדול יודע שאין מקום להעמיד מדפסת משרדית ליד כל קופה, והחשבונית ללקוח יוצאת ממדפסת קטנה. המדפסת הזו זקוקה לגלילי נייר ודיו ייחודי. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

מגירת כסף

מגירת כסף

זהו פריט משלים חובה לכל קופה אשר באמצעותו כמובן שומרים את התקבולים ופתקיות האשראי.

EMV מסוף אשראי

מסופון לכרטיסי אשראי

קופה רושמת מודרנית בדרך כלל מגיעה עם חריץ מובנה לסליקת כרטיסי אשראי. אולם כיום יש חובה להוסיף נייד בתקן EMV המאפשרים לגבות תשלום מאובטח יותר בכרטיס אשראי.

סורק ברקודים

סורק ברקודים

במידה ובחנות ירקות יש מוצרים שמגיעים עם אריזה סגורה מהיצרן אשר מוטבע עליהם קוד ברקוד, תשקלו להוסיף אקדח ברקוד, סורק ברקודים חוסך את הצורך לחפש את המספר של הברקוד ולהקליד אותו ידנית לתוך הקופה, ובכך חוסך הרבה זמן של העובדים בקופה. במינימרקט תצטרכו סורק ברקוד שולחני זהו פריט חובה שכן מעבר למחלקת פירות וירקות יש המון מוצרים אשר מגיעים באריזות עם ברקוד.

מה עוד מאפשרת לכם לבצע הקופה הרושמת בחנות הירקות או המינימרקט?

  • לנהל שעון נוכחות לעובדים
  • להפיק דוחות של הכנסות מול הוצאות
  • להזין חשבוניות ספקים לצורך מעקב הוצאות ותשלומים לספקים
  • להפיק תעודות משלוח
  • להתממשק עם התוכנה של רואה החשבון להעברת דוחות חודשיים.
  • בשורה התחתונה, על מנת לנהל ביעילות חנות ירקות או מינימרקט שכונתי


בשורה התחתונה, על מנת לנהל ביעילות חנות ירקות או מינימרקט שכונתי עם קופה חזקה ועמידה קופה לחנות הירקות שלכם או המינימרקט הינה חיונית. למידע נוסף ושאלות צרו איתנו קשר כאן באתר או התקשרו אלינו 054-775-7997 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל דבר.

צרו קשר להצעת מחיר


קופות נוספות

Call Now Button דילוג לתוכן