מדריך למתחילים – בחירת קופה רושמת לעסק

אם הגעתם אל המאמר הזה, אתם בוודאי מחפשים קופה רושמת ראשונה לעסק חדש או קופה חדשה לעסק קיים. אנו מברכים אתכם על ההחלטה להחליף את הקופה הישנה ולרכוש קופה ממוחשבת איכותית. שימוש בקופה אמינה ואיכותית, חשוב מאוד לתפקוד תקין של בית העסק. כאשר פעילות הקופה מהירה ויעילה, הלקוחות יקבלו שירות טוב יותר. סוד ההצלחה טמון בבחירה נכונה. על כן, רכזנו בעבורכם מספר טיפים שימושיים לבחירת הקופה המתאימה לכם ביותר.

טיפ 1 : קופה רושמת קלה לתפעול

המתנה ממושכת לצד הקופה עלולה לגרום ללקוחות להתייאש ולעזוב את המקום. תורים ארוכים מרתיעים את הלקוחות. בכדי למנוע זאת הקפידו לבחור קופה פשוטה להפעלה. עם החלפת הקופה יש לספק לעובדים הדרכה מתאימה ותמיכה טכנית. במידת האפשר, כדאי יהיה לאפשר לאחר העובדים לתרגל עבודה על הקופה. העובדים יוכלו לספק זוויות ראייה חדשות ולהעיר הערות בהתאם.

טיפ 2 : התאמה בין סוג הקופה וסוג העסק

עסקים שונים מציגים צרכים שונים. התאמה מלאה בין סוג הקופה ואופי הפעילות בחנות חשובה. כך למשל, קופה אשר מתאימה למסעדה אינה מתאימה גם למרכול או רשת אופנה. סביר כי שני העסקים יעשו שימוש באותה תוכנת ניהול קופות, אך הגרסאות תהיינה שונות.

טיפ 3 : העדיפו קופות עם מקשים נוחים

נוחות השימוש בקופה משמעותית לבניית סביבת עבודה ידידותית לעובדים. קופה רושמת עם מקשים מהירים ונוחים תהיה בחירה חכמה. אנו ממליצים לבחור קופה עם מקשים בשפה העברית, מקשים קפיציים אשר משמיעים צפצוף עם כל הקשה ושילוב של מקשים מיוחדים עם קיצורי דרך. כך למשל, תוכלו להגיע אל מסך סליקת האשראי בלחיצת כפתור אחת פשוטה.

טיפ 4 : הכירו את המערכת באופן יסודי

מערכת הניהול של הקופה מכילה המון פונקציות שימושיות. אל תתעצלו לקרוא את המדריך ולהשתתף בהדרכת השימוש. נסו להשתמש בכל הפונקציות ותגלו כי הקופה הממוחשבת תוכל להפוך ליד ימינכם.

טיפ 5 : תצוגת מסך ללקוח

מחקרים מגלים כי הלקוח מעדיף לצפות בחשבון במהלך התשלום. התקינו מסך דו צדדי ואפשרו גם ללקוח לראות את הסכום שעליו לשלם. קופות חדישות מציעות היום גם ממשק המאפשר ללקוח לחתום על קבלת האשראי באמצעות מסך מגע.