שיטות תשלום באמצעות הקופה – המדריך השלם

קופות רושמות מודרניות הן יותר ממחשבון שמוציא פלט של התוצאה, אלא מכשיר חכם המנהל את העסק כולו. התפקוד העיקרי של הקופה היא להיות קופה ולקבל כספים מלקוחות, כאשר כספים הם כבר מזמן לא רק שטרות ומטבעות. הנה כל מה שצריך לדעת על קבלת כספים בעולם המודרני.

כסף מזומןאיך לקבל תשלום באמצעות קופות רושמות

כן, עדיין יש אנשים שמשתמשים בשיטת התשלום הקלאסית ומשלמים במזומן. כאן כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על הכפתור שכתוב עליו "מזומן" (עשוי להשתנות בדגמי קופות שונים), להקליד את הסכום ולתת עודף. הקופה המחושבת מחשבת את העודף בעצמה, ולכן צריך להקליד את הסכום המדויק שהתקבל מהלקוח, למשל 100 שקלים, ולא את הסכום של הרכישה.

כרטיסי אשראי

תשלום בכרטיס אשראי הוא צורת התשלום הנפוצה ביותר בימינו. קופות צריכות להיות מצויידות במערכת מתאימה לסליקת כרטיסי אשראי. בקופות ישנות המערכת לא תמיד קיימת ויש מסופון נפרד, אבל בקופות רושמות מודרנית יש מכשיר מובנה לקריאת הכרטיס, המערכת מבצעת התקשרות והתשלום מתבצע בשניות בודדות.


תשלום בשיקים

זוהי צורת תשלום שאינה נפוצה במיוחד, אבל גם איתה הקופה הרושמת צריכה להתמודד. כאשר מתקבל שיק מהלקוח צריך לוודא כי הוא אמיתי, לאמת פרטים מזהים, לצלם את השיק ולסרוק אותו למערכת. קופות עושות את כל הפעולות האלה בפעם אחת. מעבירים את השיק בחריץ המובנה המיועד לשיקים, ולפעמים צריך להקליד נתונים בודדים למערכת. זה הכל. רוצים יותר פרטים? צרו קשר כאן באתר או בטלפון ונשמח לענות על כל שאלה.

חלוקה לתשלומים

זוהי צורת תשלום שמתבצעת לרוב על ידי כרטיס אשראי, אבל היא אינה מסובכת כלל. כאשר סכום הקניה הוא גבוה הקופה הממוחשבת מציעה (מיוזמתה) חלוקה לתשלומים, כאשר סכום הקניה וכמות התשלומים מתוכנתים לתוך המערכת מבעוד מועד. 

תשלום באפליקציות

משנה לשנה השימוש במזומן הולך ופוחת וזאת ניתן לראות בכל עסק. תשלום באשראי תופס את מקומו של המזומן, אולם לאחרונה יש מגמה חדשה ושינוי שימושי בארנקים דיגיטלים ובאפליקציות לצורך תשלום. המגמה הזו ללא ספק תתפוס תאוצה. הקופות החכמות של אומגה כבר מוכנות לאופן קבלת תשלום כזה. מעל לכל, היתרון הבולט של קופות ממוחשבות הוא שהן לא עושות טעויות בחישוב. במידה ואחד העובדים עשה טעות והקליד משהו לא נכון, ניתן לעלות על הטעות ולתקן אותה במהירות. קיימת אופציה לביטול פעולות ואפילו עסקה שלמה, במקרה הצורך וכמובן באישור. לפרטים נוספים, שאלות והבהרות השאירו פרטים כאן באתר או הרימו טלפון ונעמוד לרשותכם בכל דבר.

Call Now Button דילוג לתוכן