ניהול מלאי עם קופה רושמת ממוחשבת

כל מנהל מכיר את ימי העבודה העמוסים בהם יש לבצע הזמנות מלאי או להכין משכורות. ממשק ניהול יעיל אשר מציג בפניהם את כל הנתונים הדרושים באחת, מפחית בצורה משמעותית את עומס העבודה. אם אתם עדיין משתמשים בקופה רושמת ישנה, אנו שמחים להזמין אתכם לגלות עולם חדש. היום זה כבר ברור קופה חדישה היא לב העסק עסקים שממצים את יכולותיה, ינהלו את העסק טוב יותר. גם אם אתם לא אנשים טכנולוגיים מאוד לאחר תקופת ההסתגלות תגלו עד כמה זה פשוט לסכם את שעות העבודה של העובדים, לבצע הזמנת מלאי או לקבל החלטות בדבר שעות הפתיחה.

אילו יתרונות ניהול מלאי מביאה עמה קופה ממוחשבת חדישה?

קופה מודרנית לעסק תאפשר לכם להשלים במהרה את תהליך המכירה, להתמודד במהירות עם כל שיטת תשלום, לנהל מעקב אחר זיכויים, הנחות ולקוחות קבועים. פרט לכך, ניתן לבצע ניהול מלאי עם קופה רושמת בצורה טובה ויעילה לצד ממשקי ניהול מיוחדים בבתי עסק בתחום המזון, מרכולים ועוד. בעת מכירת מוצרים, הקופה הממוחשבת יודעת להסיר אותם מהמלאי בהתאם. בתום יום העבודה, ניתן לסכם על ידי לחיצת כפתור את סך המוצרים שנמכרו, ולבצע הזמנות מלאי בהתאם לכך. הצגת הנתונים בצורה כ"כ פשוטה חשובה לקבלת החלטות עסקיות.

ריכוז תנועות פר תעודה

איך אפשר לצמצם בהוצאות מיותרות?

בתקופה בה המצב הכלכלי אינו יציב, כל בעל עסק שואף לצמצם בהוצאות מיותרות. בהתאם לכך, יש לעקוב אחר הנתונים ולזהות במהרה שעות עמוסות, מוצרים כושלים או קושי במתן שירות ראוי ללקוח. קופה רושמת ממוחשבת תוכל להנפיק בעבורכם את הדוחות המבוקשים ולהפוך למקור מידע יקר ערך. הקופה תסייע לכם לעמוד באתגרים, לקבל החלטות נכונות בזמן הנכון ולצמצם בכוח אדם מיותר, ניהול מלאי עם קופה רושמת יאפשר מעקב אחר המלאי בצורה יעילה, כך שניתן לחסוך ולהחליף שעות ארוכות של עבודה במחסן.

מתי כדאי להחליף קופה ישנה בחדשה?

אם עדיין לא החלפתם את הקופה הרושמת הישנה בחדשה, דעו כי הגיע גם הזמן שלהם להצטרף אל ההצלחה. בעבור בעלי עסקים חדשים נמליץ על רכישת דגם חדש וידידותי למשתמש. בעלי עסקים וותיקים אשר כבר מפעילים קופה או מספר עמדות מכירה של קופות רושמות, מוזמנים להגיע אלינו בכדי לבחון אפשרות לשדרוג המערכות וייעול התהליך.

ניהול פשוט של מועדוני לקוחות

כל בעל עסק כבר יודע כי קבל הלקוחות הקבועים שלו הוא הגרעין להצלחה. בעזרת ממשקי הניהול המתקדמים של קופות ממחושבות, תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות, לנהל תקשורת עמם ולהעניק להם שירות אישי. גם כאשר יש ברשימה עשרות אלפי לקוחות, השירות האישי משמעותי.

האם מומלץ לבצע ספירות מלאי תקופתיות?

אין הגדרה חד משמעית לספירת מלאי תקופתית, שכן היא יכולה להתבצע אחת לחודש, אחת לרבעון ואף חצי שנתית, בהתאם לנוחות וצרכי העסק שלכם. בקופות ממחושבות התהליך זהה לספירת מלאי רגילה המתבצעת בסוף השנה, כלומר מתבצעת ספירה ותיעוד של המלאי לצד השוואה לקובץ של אימות המלאי על מנת לעלות על פערים קיימים במידה וישנם. לעיתים, ימצא כמות איתורים מרובה עבור פריט, ניפוקים ללא רישיון, אי דיוקים בקליטת מלאי, דמיון בין פריטים, מוצרים שאינם עדכניים ועוד. ניהול מלאי עם קופה רושמת יסייע לבעלי עסקים להימנע מפערים ואף ליצור עבודה שוטפת, יעילה ונכונה אל מול ספירת מלאי תקופתית ושנתית כאחד, על הצד הטוב ביותר. 

כיצד ניהול מלאי נכון עשוי להגדיל את מכירות העסק?

כאשר עסקים מתנהלים בצורה נכונה ומקיימים ניהול המלאי עם קופה רושמת, ומתבצעות ספירות מלאי, הרי שבתי העסק עשויים להגדיל את מכירותיהם. זאת ניתן לעשות על ידי ביצוע תחזיות מכירה, מדוייקות ככל הניתן, בהתאם לנתונים ודוחות לצד היצע וביקוש. בדרך זו, ניתן לתכנן ולטייב מראש את כמות וסוג הסחורה המוזמנת.

צרו קשר להצעת מחיר


מידע נוסף

Call Now Button דילוג לתוכן